طراحی و توسعه نرم افزار چیست ؟

شرکت نرم افزاری ستیا فعال در عرصه خدماتی همچون طراحی وبسایت، سئو و بهینه سازی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و نرم افزار های تحت وب … و ارائه دیگر خدمات در حوزه نرم افزار در تلاش است تا تمام نیازهای کاربران در زمینه آنلاین سازی کسب و کار به بهترین شکل ممکن و بهره‌گیری از جدیدترین استانداردها و اصول روز در حداقل زمان و با کمترین هزینه پوشش دهد.

خدمات

انواع خدمات در طراحی و توسعه نرم افزار

فرآیند تولید نرم افزار باید مبتنی بر اصول مهندسی نرم افزار باشد. در غیر اینصورت هزینه های جانبی توسعه چندین برابر شده و از طرف دیگر ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی نرم افزار غیر ممکن خواهد بود.اولین گام در مهندسی نرم افزار، بررسی دقیق نیازهای مشتری است و پس از آن، تحلیل و طراحی دقیق بر اساس لیست نیازهای به دست آمده از مرحله اول است.در مرحله بعد، انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب، نوع پایگاه داده مورد استفاده، بستر برنامه نویسی مطابق با آخرین دانش و تکنولوژی روز دنیا گام های اساسی دیگر در تولید نرم افزار می باشد.تیم ستیا متشکل از نیروهای مجرب و متخصص، با تکیه بر اصول مهندسی نرم افزار از ابتدای مرحله تولید تا نصب در کنار شما بوده و پس از راه اندازی و تحویل نرم افزار آماده رفع خطاهای احتمالی و افزودن ویژگی های جدید در کوتاه ترین زمان ممکن است.

نرم افزار تحت وب
برنامه نویسی تحت OS
طراحی CRM
طراحی پورتال
اختصاصی

چه نیازی است یک نرم افزار از ابتدا تولید شود ؟

به تجربه اعلام می کنیم یکی از علل مهم شکست برخی از پروژه ها در عدم وجود این موضوع که پروژه کپی برداری از سایر پروژه‌های مشابه است رخ می‌دهد.

با توجه به اهمیت حق کپی رایت در قوانین، شرکت ستیا بر این باور است که هرکاری نیاز است از ابتدا توسط یک شرکت مشخص و یک روند و مسیر معین به انتها برسد تا نتیجه مطلوب برای کارفرما و مشتریان حاصل گردد.

اختصاصی

طراحی و توسعه وب اپلیکیشن ها

برای ورود به دنیای کسب و کار دیجیتال بهتر است از وب اپلیکیشن ها استفاده کنید.  ظاهر حرفه‌ای و تطبیق‌پذیری وب اپلیکیشن با تمام دستگاه های هوشمند، از ویژگی هایی است که هنگام طراحی و برنامه نویسی باید به آن اهمیت داد که تیم شرکت ستیا تمام مواردی که برای بهبود عملکرد کسب و کار شما نیاز است را مورد توجه قرار می‌دهد.

اختصاصی

برنامه نویسی تحت OS

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

اختصاصی

طراحی سیستم ارتباط با مشتری CRM

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری از لایه استراتژی آغاز شده و در نهایت این نرم افزارها ابزاری هستند برای تسهیل در اجرای استراتژی های سازمان.  Customer Relationship Management  استراتژی نحوه تعامل و مشارکت فعال با مشتریان است.

پروژه طراحی سیستم CRM با برگزاری جلسه بررسی و توافق بر سر اهداف و حیطه پروژه/ کسب و کار در سطح بالا شروع می‌شود

اختصاصی

طراحی انواع و اقسام پرتال ها

تقسیم‌بندی پرتال‌ها شامل پرتال‌های شخصی، خبری، دولتی، مشارکتی و… می‌باشد. معمولاً دو زبان رایج برنامه نویسی تحت وب PHP و ASP.NET برای پرتال استفاده می‌شود که در شرکت ستیا با توجه به نوع پرتال مورد درخواست شما بهترین گزینه برایتان استفاده خواهد شد.

اطلاعاتی که یک پورتال فراهم می‌کند می‌تواند داده‌هایی باشد که به صورتی سازمان یافته‌اند و امکان جستجوی آسان آنها وجود دارد، گزارش‌ها، تحلیل‌ها، پرس‌و‌جوهای مشخص و دیگر انواع دانش مرتبط با کسب‌و‌کار، و یا داده‌های بدون ساختار، که جستجو در آنها معمولا دشوار بوده و خارج از یک بانک اطلاعاتی قرار دارنداز جلمه‌ی این داده‌ها هستند.

همین حالا برای مشاوره با ما تماس بگیرید