سئو و بهینه سازی چیست ؟

به طور کلی می‌توان گفت سئو به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که ما انجام می‌دهیم تا وبسایت خود را در صدر نتایج جستجوی گوگل مشاهده کنیم. علاوه بر این از آنجایی که سیاست‌های گوگل با خواسته‌های کاربران اینترنت همسو شده است، می‌توانیم بگوییم که چیدمان متن‌ها، فونت، ظاهر سایت و قدرت متن‌های یک سایت نیز در سئوی آن تاثیر‌گذار است.

بیشترین اهمیت

چرا باید به بهینه سازی سایت اهمیت بیشتری بدیم؟

اکثر کاربران اینترنتی محتوای مورد نیاز خود را از طریق موتور‌های جستجو پیدا می‌کنند. در این بین گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که اکثر کاربران اینترنتی در ایران از این موتور جستجو استفاده می‌کنند. با استفاده از تکنیک‌های سئو، یک شرکت می‌تواند محصولات و محتوای خود را به کاربران زیادی نمایش دهد که این به معنی تبلیغ از طریق سئو می‌باشد. استفاده از این نوع تبلیغ بسیار مفید است زیرا هزینه‌های تبلیغاتی یک شرکت را تا اندازه زیادی کاهش می‌دهد. همچنین با توجه به اینکه اکثر انسان‌ها از اینترنت به عنوان یک منبع مهم و قابل اعتماد استفاده می‌کنند، تبلیغات از طریق سئو و موتور‌های جستجو باعث بازدید بیشتر نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی می‌شود. تجربه نشان داده که جذب بازدید کننده از طریق گوگل باعث موفقیت تضیمن شده یک شرکت می‌شود.

سرویس

این سرویس شامل چه چیزهایی میشود؟

سئوی محلی
لینک سازی
بررسی کلمات کلیدی
On Page سئو
Off Page سئو
مراحل
یک سایت چه مراحلی را برای بهینه سازی طی میکند ؟

برای اینکه یک وبسایت از نظر موتورهای جستجو بهینه شده باشد باید سه عامل مهم را رعایت کند. این سه عامل باعث پیشرفت سایت شده و سایت شما را جزو نتایج اولیه گوگل قرار می‌دهد. اولین فاکتور، بهینه سازی تکنیکال است و دو فاکتور دیگر سئوی درون صفحه‌ای و برون صفحه‌ای هستند. همه‌ی این فعالیت‌ها برای بالا بردن امتیاز سایت و درنتیجه دیده شدن در نتایج اولیه گوگل است. ما می‌توانیم امتیاز وبسایت خود را به دو روش کلاه سفید و کلاه سیاه افزایش دهیم.

هزینه

هزینه های بهینه سازی یک سایت چگونه محاسبه میشود ؟

به صورت کلی منبع و معیار خاص برای قیمت دادن به سئو یک سایت وجود ندارد که بتوان گفت اگر این مقادیر وجود داشته باشد یا کلمات این‌ها باشند قیمت بتوان داد. فرآیند قیمت دهی در سئو به این صورت است که ابتدا شما کلیدواژه‌های مدنظر خود را انتخاب می‌کنید یا پس از دریافت مشاوره از مشاورین ستیا می‌توانید به قیمت دقیق و نهایی برسید. یکی از عوامل اثر گذار در بالا و پایین رفتن قیمت سئو، میزان سختی آن کلمه است که با توجه به میزان جستجوی کاربران در فضای مجازی مشخص می شود.

ستیا
چرا برای سئو و بهینه سازی سایت،ستیا را انتخاب کنیم؟

استفاده از بروزترین تکنولوژی‌ها. حضور افراد متخصص و متعهد. گزارشات دقیق و فنی و از همه مهمتر قابل فهم برای همه، باعث شده تا شرکت نرم‌افزاری ستیا در این زمینه بدرخشد. نیروهای آموزش دیده و فنی که از هر لحاظ مسلط به سئو و تکنیک‌ها و مفاهیم آن هستند ستیا را در این عرصه به نامی درخشان تبدیل کرده است.

مشاوره
برای مشاوره رایگان در خصوص بهینه سازی حتما تماس بگیرید

در ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته. در تمام ۳۶۵ روز سال مشاورین ما آماده ارائه مشاوره خدمت شما مشتریان عزیز هست. فقط کافیست از طریق شماره‌های معرفی شده در سایت با ما در تماس باشید و هر لحظه از شبانه روز به پاسخ سوالات خود برسید. مشاورین ما هم از طریق تماس تلفنی و هم از طریق سیستم تیکت در هر لحظه آماده پاسخگویی به شما هستند.

افزایش سرعت

با افزایش سرعت سایت خود ، تجربه کاربری خوبی را برای مشتریانتان رقم بزنید و از خروج زودهنگام آنها جلوگیری کنید.

استفاده از SSL

استفاده از پروتکل های امن و ایجاد بستری امن برای سایت شما باعث می شود تا مشتریان شما با خیالی راحت از وبسایت شما استفاده کنند. مدت حضور طولانی تر در سایت و لو نرفتن اطلاعات باعث پیشرفت سئو سایت شما می شود.

گزارش منظم

یک گزارش کامل از فرایند های سئو صورت گرفته بر روی سایت خود را به صورت هفتگی از تیم ستیا دریافت کنید.

ثبت در گوگل

شرکت ستیا با دارا بودن مجوزهای همکاری از سوی شرکت های موتور جستجو به شما کمک میکند تا هر چه سریع تر سئو سایت خود را بهبود ببخشید.

بهینه سازی تصاویر

استفاده از بهترین و بروزترین تکنولوژی ها باعث میشود تا کاربران شما میزان اینترنت کمتری مصرف کنند و همین امر باعث حضور بیشتر کاربران در سایت شما می شود.

مشاوره
تاثیر بهینه سازی یک سایت بر کسب و کار

با بارگذاری اطلاعات و داده های خود به تنهایی نمیتوانید به بازدید بالایی در رنکینگ گوگل دست یابید و با این کار شما فقط وقت، پول و منابع خود را هدر داده اید. ولی اگر سایت شما از بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو برخوردار باشد، هر زمان که افراد، محصولات و سرویس‌های شما را جست‌وجو می‌کنند، شما در جایگاه بالاتری در موتور جستجو قرار دارید، تعداد بیشتری شما را می‌بینند و بالطبع آن مشتری بیشتری به دست خواهید آورد، که هیچ یک از تبلیغات دیگر، نمی‌تواند به این صورت، آن را برای شما ممکن سازد.