یک شبکه امن و بهینه داشته باشید

هر کسب و کاری فارق از اینکه از انواع سرویس ها و نرم افزار های مختلف استفاده میکند نیاز دارد تا یک زیرساخت شبکه داخلی مناسب برای مدیریت کاربران داشته باشد.اطلاعات و امنیت داده هایی که  در اختیار کاربران است و از آنها استفاده میکنند بسیار مهم است و هر گونه مشکل و یا خللی در این داده ها یا سرویس ها باعث مختل شدن کسب  و کار می شود و این یک بحران بزرگ است.تیم ستیا به شما کمک میکند تا زیرساخت مناسبی داشته باشید.

راهکار

راهکارهای طراحی و توسعه زیرساخت

با اطمینان می توان گفت زیر ساخت شبکه یکی از مهم ترین واساسی ترین بخش شبکه هر مجموعه ای می باشد، چرا که در این لایه از شبکه، اصول امنیت و همچنین پایداری شبکه تعریف می گردد. با استفاده از ساختار صحیح و استاندارد و همچنین پروتکل های امنیتی می توان بستری امن و مطمئن داشت.

کابل کشی و پسیو
سیستم های نظارتی
پشتیبانی شبکه
ارتباطات و Voip
راهکار
نظارتی مستمر بر سرویس های ارائه شده داشته باشید

پیش نیاز هر کسب و کاری داشتن سیستم های نظارتی می باشد.از جمله این سیستم ها میتوان به دوربین های مدار بسته اشاره نمود.با استقرار مناسب دوربین های مداربسته،شما میتوانید در هرجایی که هستید بر روند فعالیت ها و رخداد های داخل شرکت خود نظارتی مستمر داشته باشید.در اینجا راه اندازی درست سیستم های نظارتی بسیار مهم است.

راهکار
راهکارهای امنیتی در شبکه

مسلما شما در شرکت یا سازمان خود داده های حساسی دارید،ارتباطات مهمی دارید و همچنین انواع و اقسام سرویس هایی که به هر دلیلی اگر از کار انداخته شوند باعث مختل شدن کسب و کار شما میشود.ازجمله این تهدیدات میتوان به نفوذ یک هکر به شبکه داخلی یا پخش شدن ویروس در شبکه داخلی اشاره کرد.با استفاده از راهکارهایی که ما ارائه میدهیم شما میتوانید ریسک این اتفاقات را بسیار کم کنید و یک شبکه امن داشته باشید.

راهکار
راهکارهای مجازی سازی در شبکه

با استفاده از تکنولوژی مجازی سازی میتوانیم از تمامی منابع یک سرور بطور کامل و برای چندین سیستم عامل مختلف استفاده کنیم.بطورکلی در مجازی سازی ما تمامی سرویس ها و تجهیزات شبکه را بصورت مجازی خواهیم داشت و این مزیت باعث کم شدن هزینه ها میشود.امروزه در دنیای شبکه دیگر هیچ جایی وجود ندارد که از این تکنولوژی استفاده نکند و اصلی ترین مزیت این تکنولوژی کاهش هزینه میباشد.

راهکار

راهکارهای پسیو و کابل کشی

درواقع به مجموعه کارهایی اعم از کابل کشی ، سوکت زنی ، ترانکت ، تجهیز اتاق سرور و تمامی فعالیت های فیزیکی تکمیل زیرساخت شکبه را پسیو می گویند.کارشناسان تیم ما با سابقه مدیریت پروژه های عظیم پسیو، آماده همکاری با سازمان ها  و شرکت هایی هستند که برای شروع و یا طراحی مجددد نیاز به خدمات پسیو دارند

01. تجهیز اتاق سرور
02. نصب داکت،ترانکت و نود
03. تست زیرساخت پسیو
04. آرایش رک
05. فیبر نوری
06. بسترسازی و جابجایی
07. خرید تجهیزات
08. نصب و راه اندازی
ارتباطات
استفاده از بهترین راهکارهای ارتباطی درون سازمانی

در حوزه ارتباطات سازمانی راهکارهای متفاوتی وجود دارد.ساده ترین راه استفاده از تلفن های سانترال میباشد که صرفا جهت تماس استفاده میشود و محدودیت های بسیاری دارد از جمله ضبط تماس ها،محدودیت در تعریف داخلی و نبود منشی تلفنی و … اما در دنیای امروز و با رشد تکنولوژی ما میتوانیم سرویس های بسیاری را در جهت ارتباطات ارائه دهیم.ازجمله این سرویس ها میتوان به سیستم تلفنی مبتنی بر Ip،پیام رسان داخلی که تمامی قابلیت های پیام رسان های معروف را دارد ، برقراری کنفرانس و جلسات ویدیویی همزمان و همچنین یکپارچگی استفاده از تمامی این سرویس ها توسط یک کنسول مدیریتی.

راهکار
نظارت مستمر بر شبکه

بعد از راه اندازی زیرساخت شبکه و فعال شدن سرویس های مختلف حال نوبت به این میرسد که یک نظارت مستمر بر روی این فعالیت ها داشته باشیم.داشتن یک سرویس مانیتورینگ و پایش شبکه به شما کمک میکند تا در سریع ترین زمان مشکلات را تشخیص دهید و اقدام به حل آنها کنید.با مانیتورینگ میتوانید متوجه شوید در شبکه شما چه اتفاقی درحال رخ دادن است.

راهکار
ذخیره سازی و بک آپ گیری

داده ها و اطلاعات یک شرکت از حیاتی ترین موارد محسوب میشود.از بین رفتن این اطلاعات به هر دلیلی موجب خسارت های بسیار و هدر رفتن وقت ، هزینه و انرژی نیروی انسانی آن شرکت میشود.به همین دلیل داشتن یک فضای ذخیره سازی مناسب و بک آپ گیری منظم و دقیق از اطلاعات باعث جلوگیری از اینگونه رخداد ها و بازیابی اطلاعات در کمترین زمان را را شامل میشود.

راهکار
پشتیبانی زیرساخت شبکه

این نوع خدمات بصورت متداول برای شرکت های مختلفی ارائه میشود.واگذار کردن زیرساخت شبکه شما به شرکت ستیا به مراتب هزینه های بسیار کمی نسبت به استخدام نیروی متخصص ثابت را دارد.از طرفی چون شرکت ستیا متخصصانی در حوزه های مختلف دارد میتواند در خصوص موارد پشتیبانی با جزئیات بیشتری ارائه خدمت کند.

رشد
پیشرفت کسب و کار شما در گرو داشتن یک زیرساخت مناسب و استاندارد

بدیهی است که در دنیای امروز تمامی کسب و کارها به تکنولوژی وابسته و در برخی از موارد خود تکنولوژی جزء کسب و کار است! بنابراین نیاز به تکنولوژی و استفاده از آن روز به روز درحال افزایش است.در این بین بیشتر موارد استفاده یا بسیار قدیمی میباشد و یا به درستی از آن استفاده نمی شود و همین امر باعث صرف هزینه و وقت بسیار برای آن کسب و کار است.با استفاده از راهکارهای جدید و موثر در کسب و کار خود باعث افزایش بهره وری در تجارت خود شوید.

رفع ابهام
پاسخ به سوالاتی که در ذهن شماست !

همین حالا برای مشاوره با ما تماس بگیرید