درباره ستیا

شرکت نرم افزاری ستیا فعالیت خود را از سال 1399 با هدف ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف شروع به کار کرده است.این شرکت در صدد است تا با ارائه سرویس های مختلف،باعث رشد شرکت ها و کسب و کارها در فضای مجازی شود.

تولد

ستیا چگونه به وجود آمد؟

اکثر کاربران اینترنتی محتوای مورد نیاز خود را از طریق موتور‌های جستجو پیدا می‌کنند. در این بین گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که اکثر کاربران اینترنتی در ایران از این موتور جستجو استفاده می‌کنند. با استفاده از تکنیک‌های سئو، یک شرکت می‌تواند محصولات و محتوای خود را به کاربران زیادی نمایش دهد که این به معنی تبلیغ از طریق سئو می‌باشد. استفاده از این نوع تبلیغ بسیار مفید است زیرا هزینه‌های تبلیغاتی یک شرکت را تا اندازه زیادی کاهش می‌دهد. همچنین با توجه به اینکه اکثر انسان‌ها از اینترنت به عنوان یک منبع مهم و قابل اعتماد استفاده می‌کنند، تبلیغات از طریق سئو و موتور‌های جستجو باعث بازدید بیشتر نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی می‌شود. تجربه نشان داده که جذب بازدید کننده از طریق گوگل باعث موفقیت تضیمن شده یک شرکت می‌شود.

انتخاب
چرا انتخاب ستیا حائز اهمیت است؟

برای اینکه یک وبسایت از نظر موتورهای جستجو بهینه شده باشد باید سه عامل مهم را رعایت کند. این سه عامل باعث پیشرفت سایت شده و سایت شما را جزو نتایج اولیه گوگل قرار می‌دهد. اولین فاکتور، بهینه سازی تکنیکال است و دو فاکتور دیگر سئوی درون صفحه‌ای و برون صفحه‌ای هستند. همه‌ی این فعالیت‌ها برای بالا بردن امتیاز سایت و درنتیجه دیده شدن در نتایج اولیه گوگل است. ما می‌توانیم امتیاز وبسایت خود را به دو روش کلاه سفید و کلاه سیاه افزایش دهیم.

تیم

معرفی اعزای تیم

به صورت کلی منبع و معیار خاص برای قیمت دادن به سئو یک سایت وجود ندارد که بتوان گفت اگر این مقادیر وجود داشته باشد یا کلمات این‌ها باشند قیمت بتوان داد. فرآیند قیمت دهی در سئو به این صورت است که ابتدا شما کلیدواژه‌های مدنظر خود را انتخاب می‌کنید یا پس از دریافت مشاوره از مشاورین ستیا می‌توانید به قیمت دقیق و نهایی برسید. یکی از عوامل اثر گذار در بالا و پایین رفتن قیمت سئو، میزان سختی آن کلمه است که با توجه به میزان جستجوی کاربران در فضای مجازی مشخص می شود.

مدیر عامل
علی شهسواری
مدیر عامل
علی شهسواری